اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

crm

سر کلاس اموزش CRM  ام

خدا بهم صبر بده

نظرات 4 + ارسال نظر
مجید پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ http://matalebehziba.blogsky.com

سلام خسته نباشین

گفتم بدون تشکر نرم از وبلاگتون

ممنون دوست من

مریم جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ق.ظ

خدای محترم بخیل نیستن که ... صبر میدهند
من خودم نمی خوام صبور باشم... دیگه ایشون چیکار کنن

گفتم بیا حرف بزنیم ... گفت با فلانی جلسه داری ! ...گفتم بیا بیرون گفت کلاس دارم ... دیگه روم نشد بگم ... الان هم خیلی خوشحال به نظر میاد....

این همه نیش و کنایه اثرات صداقته... ادم صادق که باشه این همه حرف و حدیث رو هم باید تحمل کنه... خب عزیزم کلاس دارم چه کنم؟؟؟ اره خیلی خوشحالم

شادلین پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:13 ق.ظ

دمت گرم


خعلییییییییییی پرفکت بود
اهل چونه کشی نیستم فقد ایول و بس

این شکلکم خعلی دوس دارم
اصن بخاطره شکلکا نظر دادم بزار پیادشون کنم دلم خنک شه.........

شادلین پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:16 ق.ظ

برم تو افق محو شمممممممممممم
خدافزییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد