اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

شاه پناهم بده

...

شاه خراسانی ام

رستم دستانی ام

دست مرا رد نکن

بر در شاه امدم


خیلی این اهنگ رو دوست دارم

من و راد و صفیر

من و راد و صفیر

دیدار دوستان وبلاگی

...

سر خوش ماشین رو پارک کردم سرجای همیشگی 

نیم ساعت نشده که دنگ صدا اومد

سرم و از پنجره کردم بیرون اه چرا ماشینم توی پیاده رو اه

...

پدرم، پسرم اخه اقای محترم

حداقل فرار نمی کردی

نمی خواستم که ...

القصه

عقب ماشین مبارک داغون شد

خدا بنگاهی روبه رو رو بیامرزد قرار شد بده صافکاری ...

ازاد

چقدر دل بسته بودم ...

همیشه می گفت:  به هر چی دل ببندی زودتر ازت می گیره 

می گفت : چیزی رو بدست میاری که قدرت از دست دادنش رو داشته باشی

من که راحت از دستش دادم

شاید...