اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

درس... کار...زندگی

باید بین درسم و کارم و زندگیم یه تعادلی برقرار کنم

دیروز ازم پرسیدند فکر می کنی باید چی کار کنی که بتونی ...؟؟؟

می دونید چی جواب دادم

گفتم: باید کامپیوترم رو جمع کنم تا از پس سه تاش بر بیام 

هنوز هیچ تصمیمی نگرفتم

اما امسال هم یه کنکور دیگه دارم

کنکور ارشد

با اینکه ایشون معتقده باید یه کم به خودم زمان بدم

...

...

- سلام بهتر شدی؟

+ سلام ممنون بهترم.

 ۵ روش برای عزیزتر شدن

**************************************************

**************************************************

**************************************************

دنبال چی می گردی تو که عزیزترینی؟

- چرا؟

+ چی چرا؟ اینکه عزیزید؟

- آره

+ دوستان عیب کنندم که چرا دل به تو دادم

باید اول به تو گفتن چنین خوب چرایی؟

- دل دادن یعنی چی؟

+ جواب دادن به بعضی از سووالات سخته . باید اونها رو دید و حس کرد.

- چند تا سووال کن

+ راز سعادت؟ راز دولتمندی؟ راز کمال؟ راز انسانیت؟

- بندگی، دانش ، عشق، عبودیت

+ راه بندگی؟ راه دانش؟ راه عشق؟ راه عبودیت؟

- بنده ی دیگران نبودن ، از تجربه ی دیگران بهره گرفتن ، دیگران را دوست داشتن ، با دیگران خدا را پرستش کردن.

+ خوب خوب نازنین من

نام تو اگر چه بهترین سرود زندگی است

من ترا به خلوت خدایی خیال خود:

« بهترین بهترین من» خطاب می کنم.

بهترین بهترین من ممنون

- وقتی چیزی رو بدست می آری که قدرت از دست دادنش رو داشته باشی

+ قدرت از دست دادن شما رو ندارم پس...

- نزدیک تر نشو.

+ یعنی چی ؟ چرا؟

- می سوزی.

+ ایستاده ام چو شمع تا بسوزم تمام مترسان ز آتشم

- شعاری جواب نده . کسی که ایستاده می سوزه قدرت از دست دادن همه چیز رو جز خدا بدست آورده

+ واقعا نمی دونم چی بگم ولی من حاضرم بسوزم

- پس یاد بگیر از دست دادن رو

+ تصمیم جدیدی گرفتید؟ می تونم الان بهتون زنگ بزنم

- تصمیم جدیدی نگرفتم اصول کار اینطوریه

+ نمی فهمم

- باشه بعدا

+ منتظر می مونم