اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

چه باید کرد؟؟؟

من می خوام مثل تو باشم

چه باید کرد؟

می خوام از خودم رها شوم

چه باید کرد؟

من می خوام مثل تو باشم

چه باید کرد؟

زندگی را بشناسم

چه باید کرد؟

چه باید دید؟

چه باید گفت؟

من می خوام مثل تو دنیا رو ببنم

از یک قطره، دل دریا رو ببینم

من هنوز یه بچه ام، ساده ساده

همه دنیا سوار و من پیاده

همه رفتند و به منزلی رسیدند

تنها من موندم و جاده

چه باید کرد؟

چه باید دید؟

چه باید گفت؟

تو که روز و روزگار رو می شناسی

تب تند انتظار رو می شناسی

همه جاده ها پر غبار و خالی

جاده های بی سوار رو می شناسی

تو به من بگو که آسمان چه رنگه

تو به من بگو چرا دنیا قشنگه؟!

تو که بیداری بگو ، ما همه خوابیم

در به در تشنه به دنبال سرابیم

چه باید کرد؟

چه باید دید؟

چه باید گفت؟