اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

مرحله ای جدید- دانشگاه جدید

خدای من ، مهربان ترین بی نهایت سپاس بابت تمام نیکی ها و نعمتها و توجه های خاص و ویژه ات به من اه کمترین

معبودم دوره قبل سعی کردم تمام تلاشم رو برای بهتر شدن انجام بدم و خب قطعا اگه کمک های شما نبود هیچ نیتجه ای نمی داد

ممنونم که مثل همیشه پشتم بودی و تکیه گاهم 

ممنونم که مثل همیشه جلوتر از تلاش من مسیر رو برام هموار نمودی

ممنونم که همیشه هستید همه جا و در قلب من

امروز شروع یه دوره دو ساله دیگه است با توکل به تو قدم گذاشتم و ازت می خوام که مثل همیشه هوام رو داشته باشی

حتی اگه بازی روزگار من و ازت دور کرد خواهشا من و رها نکن و برم گردون به آغوش گرم خودت

بهم توان بده در مسیر جدید محکم قدم بردارم و برای رسیدن به تو تلاشم نتیجه بخش باشه

...

هیچ وقت یادم نمی ره این کلام رو:

انسان متعالی، سازمان متعالی ، جامعه متعالی

...

بهم توفیق تعالی رو اعطا کن