اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...




یه سال بزرگتر و یک سال پیر تر

با یه عالمه خاطر خوب از یه دوست خوب مهربون و یه همراه و همدل بزرگ و عزیزتر از جان

این سال پا به پام اومدند

با تمام کج رفتاری ها و غر زدنهام ساختند و فقط لبخند زدند

و درست شبه تولدم ...

خدایا سپاس به خاطر تک تک ثانیه هایی که بهم مهلت می دی تا بهت نزدیک تر بشم

ارباب خوبم، حسین جانم، به تو می سپارمشان

این دو شب دو تا از عزیزترین هام ترس رو مهمون قلبم کردند

همیشه از رهایی می ترسم و با هر تجربه ای تکه ای از قلبم رو براشون بلوکه می کنم

خدایا نمی خواهم هیچ کدومشون جایگاه شون توی زندگی ایم ذره ای تغییر کنه

می خواهم که همیشه به همین شکل و حتی صمیمانه تر از حالا باشند برام

خدا جونم محبتها و نعمتهایی رو که بهم دادی رو تا لحظه مرگم از نگیر

نمی گم طاقتش رو ندارم

چرا دوام میارم 

اما می شکنم

فرو می ریزم

...

بی نهایت دوست دارم مخاطب خاص زندگی من 

همیشه باش 

همیشه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد