اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

دلم می خواست...



دلم می خواست اونروز بعد شش ماه که پا توی اون مکان مقدس می ذاشتم

توی اون گوشه همیشگیم بغض فرو خوردم رو فریاد می زدم

می خواستم هق هق گریه هام رو به گوش خدا برسونم

دلم گوشه دنج می خواست تا برای خدا درددل کنم

دلم می خواست دو رکعت نماز عشق می خوندم

دلم می خواست تمام تنهایم رو داد می زدم

اما باز هم با در بسته مواجه شدم

...


 

رویا



اگر رویاهایت شکستند و فرو ریختند
بیمناک مباش.
بی باک چنان باش که تکه ها را برگیری
و به دنیا لبخند بزنی
چه ...
رویاهایی که چنین آسان می شکنند
آسان نیز از نو ساخته می شوند
.

                

  

مالک ملک وجود

حاکم رد و قبول

هر چه کند جرم نیست ور تو بنالی جفاست

 

 

با تمام فراز و نشیبهاش بالاخره سایت مبین هم upload شد

بد نیست یه سری بهش بزنی

 

www.mobinsun.com

کریسمس مبارک





اسرائیلیها که روزگاری در آرزوی نیل تا فرات بودند در برابر عظمت ملت فلسطین به زانو در آمدند و اینک زبونانه و دزدانه با غصب اموال فلسطینیان ، مبادرت به ساخت دیوار کرده اند
این طرح قطعا شکست تئوری صهیونیزم است
و ..

و حال تو ای مسیح، پیامبر صلح،جان همه مردم جهان را باعشق تعمید ده، بگذار بدانند برای یکدل بودن و انسان ماندن لزومی ندارد بر یک کیش باشیم و...