اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

شیطان

شیطان اندازه یک حبّه قند است 

گاهی می افتد توی فنجانِ دلِ ما

حل می شود آرام آرام بی آنکه اصلا ما بفهمیم 

و روحمان سر می کشد آن را، آن چای شیرین را، شیطان زهرآگین دیرین را،

آن وقت او خون می شود در خانه تن، می چرخد و می گردد و می ماند آنجا 

او می شود من

نظرات 2 + ارسال نظر
راد چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ http://mmrad.blogfa.com

این مدلش خیلی قشنگه
حرفت هم حقه ... تلخه

مریم چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ق.ظ

سلام
سینما که نمیای
زنگ هم نمی زنی
الان من دق می کنم ها

خدا نکنه خانومی
باشه هم سینما میام
هم زنگ می زنم
هم ... فقط تو ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد