اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

حال من خوب است ...

نگـــــــران نباش، " حــــال مـــن خـــــــوب اســت " بــزرگ شـــده ام ... دیگر آنقـــدر کــوچک نیستـم که در دلــــتنگی هـــایم گم شــــوم ...! آمـوختــه ام، که این فـــاصــله ی کوتـــاه، بین لبخند و اشک نامش " زندگیست " آمــوختــه ام که دیگــر دلم برای " نبــودنـت " تنگ نشــــود . . . راســــــتی، دروغ گـــــفتن را نیــــــــز، خـــــــــوب یاد گـــرفتــه ام ... " حــــال مـــن خـــــــوب اســت " ... خــــــوبِ خــــوب"

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ق.ظ

حال من خوب است اما شما باور نکن ......

بیقرار پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ب.ظ http://ww.1bikas.com

سلام خیلی وب زیبایی دارید با افتخار لینک شدید اگه ما رو با اسم دل نوشته لینک کنید موجب افتخار است

aro پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش...

بیقرار شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ http://www.1bikas.com

سلام بابا تحویل بگیر نمی گی افسرده میشم

پیام.ب جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ق.ظ http://payambakhshali.blogfa.com

چقدر تلخ،ولی زیبا

azadeh سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ

...حال من خوب است اماگذشته ام در میکند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد