اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

این وصل را هجران مکن

 

 

خیلی خوشحالم

خیلی

دارم روی ابرها را می رم

الحمدالله رب العالمین

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ

چرا خوشحالی؟ سریع توضیح بده.... بدو

این خوشحالی حاصل یه آرامش درونی یه

صفیر چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ب.ظ

آه!!چقدر خوب .. الحمدالله!!
فکر کنم چون وضع مالیت خوب شده و میخوای ما رو دعوت کنی تاج محل حالت خوبه؟؟آره؟؟راستشو بگو؟؟حقایقو کتمان نکن جانم؟؟؟ :دی
خدا رو شکر که خوبی!!!خوب بمون :-)

من تسلیم

کی بریم تاج محل؟؟ البته شرط داره ها

کتاب تحقیق در عملیات . مدیریت تولید . مدیریت بازاریابی برام بیار قرار می زاریم تاج از محل ازت می گرم

ما اینیم دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد