اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

مدیریت فناوری و اطلاعات

خدمت دوستان عرض کنم که ارشد هم قبول شدم   

دیگه کم کم داره کلکسیون دانشگاههام کامل می شه یه دانشگاه آزاد کم داشت که الحمدالله مجوز ورود دادن  

فقط مونده یه پیام نور که خدا فراگیرش رو خیر بده مثل آب خوردنه 

راستی یه چیزی : کلاسهای دانشگاهم با کلاسهای mcse ام تداخل داره موندم چه کنم 

به نظرتون کدومشون رو بپیچونم؟؟؟!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
وبساز یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ق.ظ http://www.2websaz.co.cc

همیشه هستند کسانی که نمی خواهند پرواز تو را ببینند تو به پرواز فکر کن نه به آنها

ســــخن مانند دامن دخــتران است , هر چه کوتاه تر باشد به هدف نزدیک تر است (امیر جوان)


چه دعایی کنمت بهتر از آن ، که خدا پنجره ای رو به اطاقت باشد

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

راد سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ

اگه زودتر شیرینی ندی سنگ میشی
کادو هم بدی خوبه :))
انتخابم هم همون 23 هست.... کلا ولخرجی خوب نیست.... :)

شیرینی با کادو چه طوره؟؟؟!!!
نه اصلا اول نهار بعد کادو بعد شیرینی بعد بستنی با ژله بعدش شام بعد هم یه قهوه
خوبه
...
فقط گیر نکنه

مریم چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ق.ظ

آقا اگه یه نفر لاموجود شود باید چکار کرد
نه موبایل جواب می دی
نه هستی
نه اینجا هستی
شیرینی نخواستیم ... از این استتار بیا بیرون ... خودم بهت شیرینی می دم
کجااااااااااااااایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راستش سالهاست دنبال این ام که ببینم کجای این وادی خاکی ام؟؟؟
کی ام؟
چی ام؟
چی کارم؟
ما که خودمون رو پیدا نکردیم
شما اگه فهمیدید ما کجایی ایم بهمون بگید راه دوری نمی ره

صفیر شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ب.ظ

به به سلاااااااااااااااااااااااااااام
خانوم میم!!! : دی تبرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک ..گل گل گل
باباب حالا یه ناهار تاج محل دعوتمون کنی هشت پا بخوریم که چیزی نمیشه!!میشه؟؟؟ :))

صفیر جان
یه بار دیگه خوب این پست رو بخون
به خدا دانشگاه آزاد قبول شدما
یعنی اینکه ...(البته خدا پدر محترم را حفظ کند)
حالا چون شمایید یه برنامه کوه می تونیم ترتیب بدیم

صفیر شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ب.ظ

نظر بالایی چرا اینجوری شد؟؟؟هوم؟؟؟

صفیر دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ب.ظ

ااااااااااااااااوووووووووووووووووووووووووووووووووووه
همچین میگه دانشگاه آزاد انگاریمن دارم پلی تکنیک درس میخونم!!
خوب منم ازاد میخونم دیگه!!تازه هر روز دوستام رو به یه رستوران دعوت میکنم!!!
خیلی زشته که آدم هر روز دعوت نکنه!!!حالا من نمیگم هر روز لا اقل شیرینیشو بده دیگه!!!!! :))‌ :)) :))
منو جدی نگیرید لطفا!!!!

سمیرا شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ http://samiratanha21.blogfa.com

سلام خوبی گلم جیگرت رو عشقه به منم سر بزنن اووووووم بوووووووووس فعلا بازم میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد