اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

بی قرارم

با خودم فکر می کردم تحقق رویاهایم غیر ممکن است.

اما خدا گفت : «هر چیزی ممکن است»

گم شده بودم،گیج بودم،فکر می کردم هیچ وقت جوابی پیدا نخواهم کرد.

اما خدا گفت : «من هدایتت خواهم کرد»

خود را باختم،فکر می کردم نمی توانم،از عهده اش بر نمی ایم.

اما خدا گفت : « تو از عهده ی هر کاری بر می ائی»

غمگین بودم،احساس کردم زیر کوهی از نا امیدی گیر افتادم

اما خدا گفت: « غمهایت را روی شانه های من بریز»

فکر کردم نمی توانم،من انقدر باهوش نیستم.

اما خدا گفت : « من به تو خرد لازم را می دهم»

بار گناهانم رنجم می داد ،برای کارهای بدی که کرده بودم از خود عصبانی بودم.

اما خدا گفت : «من تو را می بخشم»

از خودم بدم می امد ،فکر می کردم هیچ کس مرا دوست ندارد.

اما خدا گفت : «من به تو عشق می ورزم »

گریه می کردم،زیرا تنها بودم.

اما خدا گفت : « من همیشه با تو هستم »

نظرات 6 + ارسال نظر
صدف سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.istgah.asantabligh.com

سلام خوبی ؟ وبلاگ قشنگی داری !یه سری هم به ما بزن ...هرچی دلت می خواد تو سایت من هست ممنون ازلطفتون راستی یه موقع واسه تبادل لینک اونم با (جایزه ویژه)اگه موافق بودی به این آدرس مراجعه کن گلم http://istgah.asantabligh.com/tabdol1.phpl

حدس بزن :) پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ق.ظ

خدا خیلی هوات رو داره ها
اما کلا همه هی نی نی به لالات می زارن
این می شه که یکه بزن محل می شی!!! نمی خوام.. نمی یام...
....... اینا دیگه!

حدس زدن نمی خواد

یه جورایی حق با تو اه

صفیر شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ب.ظ http://www.qalameman.blogfa.com

ای بابا چقدر سخت میگیری!!

سخت می گیرد جهان بر مردمان سخت کوش

مریم دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ب.ظ

:) عاقشتم .... عاشق بودن و مهربان بودن مسری است
بشنوی می گویی
والله برایت غریب می شود

ر.جنکی دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ق.ظ http://fly.blogsky.com

خدایا . همه جا هستی . همه جا پیش من ، پیش اون ، همه جا . حتی تو وبلاگ ها

دمت گرم.

عجب خداییی هستی.

سلام.

قشنگ نوشتی.

Mehdi R چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ق.ظ

salam,khubin? hamishe toye net donbale ye site ha o web log hayi bodam k chizaye khubi ro k be dardam bokhore neveshte bashe,ye daftar daram,ihameye tajrobe haye khodamo digarano tosh neveshtam.bloge shuma tanha blogiye k man hamishe miyam nega mikonam,ama chun dial up bodam hamishe vaghti mikhastam cm bezaram hang mikard,be khodam gol dade bodam vaghti adsl kharidam beheton cm bedam:) mamnun babate in hame harfayi k inja migin o baziya mese man bi ejaze o nashnakhte azashun estefade mikonan.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد