اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

کلمات

کلمه ها بر احسا سها و اندیشه ها تاثیر می گذارند

احساسها بر افکار وکلمه ها مؤثرند

اندیشه ها بر کلمه ها و احساسها تاثیر می گذارند

بگوییم : از اینکه وقت خود را در اختیار من گذاشتید متشکرم

نگوییم : ببخشید که مزاحمتان شدم

بگوییم : در فرصت مناسب کنار شما خواهم بود

نگوییم : گرفتارم

بگوییم : راست می گی؟ راستی؟

نگوییم : دروغ نگو

بگوییم : خدا سلامتی بده

نگوییم : خدا بد نده

بگوییم : هدیه برای شما

نگوییم : قابل ندارد

بگوییم : با تجربه شده

نگوییم : شکست خورده

بگوییم: قشنگ نیست

نگوییم : زشت است

بگوییم: خوب هستم

نگوییم: بد نیست

بگوییم : مناسب من نیست

نگوییم : به درد من نمی خورد

بگوییم : با این کار چه لذتی می بری؟

نگوییم : چرا اذیت می کنی؟

بگوییم : شاد و پر انرژی باشید

نگوییم : خسته نباشید

بگوییم: من

نگوییم: اینجانب

بگوییم: دوست ندارم

نگوییم: متنفرم

بگوییم: آسان نیست

نگوییم: دشوار است

بگوییم : بفرمایید

نگوییم : در خدمت هستم

بگوییم : خیلی راحت نبود

نگوییم : جانم به لبم رسید

بگوییم : مسئله را خودم حل می کنم

نگوییم : مسئله ربطی به تو ندارد

نظرات 6 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ب.ظ http://malake70.blogsky.com

جه جالب. کاش واقعا همین طوری از کلمات استفاده میکردیم.

VpnServ Team یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:18 ب.ظ http://www.v-p-n.in

فقط تا 20 خرداد وی پی ان 6 ماهه همراه با 1 ماه رایگان وی پی ان 12 ماهه فقط 20000 تومان

مهدی دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ق.ظ

پریشونم کرد حرفات.درمان همه ی ما ها باران نم نم نیست . بهتره که تشنه بمونیم!
سعی میکنم از امروز از این حرفا استفاده کنم ناجی پریشانی!

مریم سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ http://mmrad.blogfa.com

منم که رو اسم مهدی حساس!!!!
سپیده که در پست قبلی نظر داده سپیده خودمان هست؟! دوست داشتی یه قرار کوه بزار بریم با سپیده.... لطفا قبل از شروع امتحانها :دی
پست قبلی ات شرمنده ام کرد..... نمی دانم چرا!! ولی باید کاری می کردم!! تو این جور وقتا کلا ما رو حساب نمی کنی!! یا فکر می کنی خیلی نازک نارنجی ام....
می خوام مثبت بنویسم ها!!! حالا تمرین می کنیم بهتر بشه

می دونی باید دل و جانت آرام باشد و محو قدرتی بزرگ تر تا بتوانی مثبت ببینی و کلام ات شیرین بر زبان آید

این گونه جملات گفتن تاثیر خواندن کتاب مولانا است.... چقدر من این جملات نثر گونه اش را دوست دارم...
از وقتی کتاب تو ماشین می خونم تا الان چهار تا خوبش رو خوندم :)

دوستی دارم ، که دوستی را در حقم تمام کرده... اما جبرانش نکردم....هر چند سعادت نداریم و ایشان افتخار نمی دهند (جنابعالی را می گویم) اما کوتاهی از من بوده...
با هم بودن هامان یادت هست.... در اتوبوس.... چقدر این مدت زمانی که در اتوبوس بودیم خوش می گذشت!!! کی باور می کنه!

مریم چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:29 ب.ظ

دلم گرفته مونا
دلم گرفته

صفیر چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ب.ظ http://qalameman.blogfa.com

به به سلام..
حالا تا ما اطلاعاتمون آپ گرید شد این خانم راد زد تو حالمون!!!
ولی جالب بودها!!!من همیشه اینجوری نیستم..یعنی اگه اینجوری باشم که که همش یه نواخت میشم!!!همون ترکیب اینا بهتره ها!!نظر مثبتت چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد