اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

هفتمین بار

ایندفعه با همه دفعات دیگه فرق داشت 

باید ... 

و الان درست بعد ده روز جوابم رو از نویسنده محبوبم عرفان آهار نظری گرفتم جوابی که کاملا شهودی بهم رسید و ...

هزار رو یکبار عشق

یکم بار که عاشق شد،قلبش کبوتر بود و تن اش از گل سرخ. اما عشق، آن صیاد است که کبوتران را پر می دهد و آن باغبان است که گل های سرخ را پرپر می کند. پس کبوترش را پراند و گل سرخ اش را پرپر کرد.

دوم بار که عاشق شد، قلبش آهو بود و تن اش از ترمه و ترنم. اما عشق، آن پلنگ است که ناز آهوان و مشک آهوان نرمش نمی کند، پس آهویش را درید و تن اش را به توفان خود تکه تکه کرد؛ که عشق توفان است و نه ترمه می ماند و نه ترنم.

سوم بار که عاشق شد، قلبش عقاب بود و تن اش از تنه سرو.اما عشق،آن آسمان است که عقابان را می بلعد و آن مرگ است که تن هر سروی را تابوت می کند پس عقابش در آسمان گم شد و تن اش تابوتی روان بر رود عشق.

و چهارم بار و پنجم بار و ششم بار و...

هفتم بار که عاشق شد، قلبش اسبی بود از پولاد و آتش و خون و تن اش از سنگ و غیرت و استخوان. و عشق آمد در هیئت سواری با سپری و سلاحی بر قلبش نشست و عنانش را کشید، آنچنانکه قلبش از جا کنده شد.

سوار گفت: از این پس زندگی، میدان است و حریف، خداوند.

 پس قلبت را بیاموز که: عشق کار نازکان نرم نیست / عشق کار پهلوان است، ای پسر

آنگاه تازیانه ای بر سمند قلبش زد و تاخت. و آن روز، روز نخست عاشقی بود

 

نظرات 7 + ارسال نظر
ali mahrooz سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:25 ب.ظ http://www.byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی خوب وقشنگی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مور فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش. منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا اپلود ؟ ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بایhttp://www.byrapid.com

دارینوش چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:22 ب.ظ http://Fly.blogsky.com

سلام.
مرسی از داستان قشنگت.

دارینوش چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:39 ب.ظ http://Fly.blogsky.com

سلام.

تکه شعر انتهای متن خیلی قشنگه.

مرسی از نوشته زیبات

مریم چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ب.ظ

زندگی برگ بودن در باد نیست
زندگی رشد ریشه هاست
ریشه هرگز اسیر باد نیست

تو بگو تا بقیه نگن
شاید سخت باشد اما دیگر اسیر کسی نیستی

سعی کردم خیلی حرفها را در این جملات خلاصه کنم

مریم دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ب.ظ

من میام واسه خودم و نظر می ذارم
تو هی بیا نظر نذار هی هم به من زنگ بزن بگو این چیه اون چیه من با همه چیزهایی که هستی دوستت دارم
هر چند که خیلی بی معرفتم ولی خوب بی معرفت ها هم دل دارند دیگر

دلم را خوش کرده ام به نظرات ... به نظرات آدمها. چرا ؟! خودم هم نمی دانم.
دیروز فال گرفتم . حافظ گفت فکر کردی کی هستی؟!!!
من هم همیچین فکری نکردم تا حالا.....
من حرف دارم اما فکر می کنم گفتنش فایده ای ندارد

نسترن دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:42 ب.ظ http://portoreko.blogfa.com

سلام عزیز وبت خیلی قشنگه تبریک منو بپذیر خوشحال میشم به کلبه منم سر بزنی
درکلبه ما اگر رونق نیست صفا هست

آواره یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ق.ظ http://avareaseman.blogfa.com

سلام وبلاگت خیلی با حاله و زیبا...................................دمت گرم
خوشحال میشم به منم سری بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد