اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اعترافات یک بی گناه

نمی زارن آدم زندگیش رو بکنه، مدام آدم رو انگولک می کنند، هی خودت رو می زنی به کوچه علی چپ ولی دست بردار نیستند، اینقدر توی وبلاگاشون از این چرندیات نوشتن که ما رو هم مجبور به اعتراف کردند. اگر دستم بهشون برسه ... 

خلاصه و مفید

1ـ دروغگوی ماهری هستم بعضی وقتا خودم هم دروغام رو باورم می شه

2ـ تیپم برام خیلی مهمه، رنگ شلوارم با مانتوم ست باشه، جورابم با کفشم، کفشم با کیف و ... بعضی وقتا خودم هم کلافه می شم

3ـ تنوع طلبم ، زود از یه لباس خسته می شم، نشده دو روز با یه لباس بیام بیرون

3ـ تا دلت بخواهد حرافم

4ـ بسیار حساس و دل نازک ،بهتر بگم احساساتی

5ـ اوه اوه نمی دونی چقدر لجبازم

6ـ یه کم زیاد هم مرموزم

7ـ بی خیال دنیا و مال و منالش

8ـ فکر کنم پز هم زیاد می دم

9ـ دوست دارم همه جا نفر اول باشم

10ـ عاشق تعریف و تمجید

... اه بس دیگه 10 تا شد خودت رو کنترل کن ، بی جنبه ، واقعا بی جنبه ام هااااااااا

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:02 ق.ظ http://donedona.blogsky.com

دروووووووووووووووووووود
من اول شدم
هوراااااااااااا
پس که اینطور
نکنه باز خالی بستی بااین خصوصیاتتون
(چشمک ) شوخی کردم
پس یه دختر دوست داشتنی
پس میگم دوستدارتون خود خودم گلم

الیاس احسانی چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:10 ق.ظ http://groupfriends.blogfa.com

سلام سارا خانوم! مطلب هات خیلی خیلی برای من جالب بود ! اگر مایلی من دوست دارم که هم دیگر رو لینک کنیم ! اگر مایلید وبلاگ من را با نام گروه دوستان لینک کنید ! سپس به وبلاگ من رجوع کنید تا من شما را با نام انتخابی خودتان که به عنوان نظر برام میزارین لینک کنم !

الیاس احسانی چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:12 ق.ظ

ببخشید ! گفتم سارا !‌منظورم مدیر وبلاگ بود معظرت میخوام!

سارا چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ق.ظ http://donedona.blogsky.com/

سلام ممنون ازنظر خوبتون من شوخی کردم ابجی
خیلی هم ارادت دارم وبه حرفاتون احترام قائلم
دوستدارتون خود خودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد