اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

تو را من چشم در راهم شباهنگام

جالبه همین الان اومد

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ق.ظ

سلام چو بوی آشنایی
خوبی شما نماز و طاعاتتون قبول باشه خانم
دیگه برای ما وقت ندارید دو سه بار زنگ زدم خدمتتان خدافظی کننم مثل اینکه گوشی موبایل شما جای جامانده بود و جوابی ندیدم
به هر حال خیلی خوشحال شدم که تونستم دوباره تو این بازه کمی که تو ایران بودم ببینمت و همیشه برات آرزوی موفقیت می کنم بهترین دوست
امیدوارم دوباره این فرصت پبش بیاد که بتونیم دوباره دور هم باشیم و از گذشته های خوب برای هم بگیم
انشاالله که زیارت مشهد الرضا هم مورد قبول درگاه حق قرار گرفته باشه و نباید هم منو از دعا فراموش می کردی امیدوارم که اینطور بوده باشه
به امید دیداری دوباره
یاعلی
راستی شبهای احیاء منو اصلا فراموش نکنی هاا
التماس دعای فراوان

یه دوست جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ب.ظ

آفتاب بر ما نتابد که ما دل شکسته ایم/ما دل شکستگان همه یک جا نشسته ایم/کاری نکرده ایم کسی را نکشته ایم/خاکستریم که بر رخ آتش نشسته ایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد