اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

ای همیشه خوب

ماهی همیشه تشنه ام

در زلال لطف بیکران تو

می برد به هرکجا که میل اوست

موج دیدگان مهربان تو

 

زیر بال مرغکان خنده هات

زیر آفتاب داغ بوسه هات

ای زلال پاک

جرعه جرعه جرعه می کشم ترا به کام خویش

تا که پر شود تمام جان من ز جان تو

 

ای همیشه خوب

ای همیشه آشنا

هر طرف که می کنم نگاه

تا همه کرانه های دور

عطر و خنده و ترانه می کند شنا

در میان بازوان تو

 

ماهی همیشه تشنه ام

ای زلال تابناک

یک نفس اگر مرا به حال خود رها کنی

ماهی تو جان سپرده روی خاک

نظرات 3 + ارسال نظر
فروشگاه اینترنتی 667 دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.667.ir

با سلام
با آرزوی موفقیت و سربلندی در سال جدید با مشاهده وبلاگ شما و محبوبیت وبلاگ از شما دعوت به تبادل لینک و لوگو بعمل می آید .
در صورت تائید لطفا لینک ما را به شرح زیر ثبت نمائید و به اطلاع ما برسانید تا لینک شما هم در صفحه اول هم در صفحه و فهرست لینکستان ثبت نمائیم .
نام لینک : فروشگاه اینترنتی فیلم و بازی 667
لینک : http://www.667.ir

برای ارتباط با ما با ایمیل Admin@667.ir ارتباط بر قرار نمائید .

در صورت تمایل برای تبادل بنر بزرگ در بالای سایت هم با ایمیل بالا مذاکره نمائید .
موفق و پیروز باشید

سید مجیب جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:23 ب.ظ http://www.ahledel110.blogfa.com

سلام
سال نو مبارک
چه شعر ساده اما زیبایی و ارتباط خوبی میشه باهاش برقرار کردگ

سعید پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:48 ب.ظ

سلام خانم خوبی
امیدوارم که همیشه سالم و تندرست باشی
نمی دونم شاید خیلی احساسی نوشتم و شاید شما خیلی احساسی خوندی به هر حال خیلی ممنونم که همیشه به من سرمیزنی و تو این دوسال با کامنتتات منو شاد کردی
یه خبر خوبم برات دارم من برای 28 تیر بلبت گرفتم بیام ایران در حال حاضر فقط تو میدونی یعنی اولین نفری که تو ایران خبر داره البته شاید تا چندوقت دیگه تو وبلاگ اعلام کنم منتظر نزدیک به امدن بشه بعد اعلام کنم در هر صورت این تابستان دوباره دور هم جمع می شیم البته هماهنگی بجه ها می مونه که باهم ردیفش می کنیم
شادکام باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد