اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

سال نو مبارک

خدا جون شکرت

 

سالی که گذشت قشنگترین اتفاق عمرم برام افتاد

از سوم آذر ماه سال هزار و سیصد و هشتاد و شش تا امروز فکر می کنم اگه هر ثانیه هم به خاطر این اتفاق سجده شکر بجا بیارم بازهم کمه

 

ای عاشقان ای عاشقان دل را چراغانی کنید

ای می فروشان شهر را انگور مهمانی کنید

معشوق من بگشوده در روی گدای خانه اش

تا سر کشم من جرعه ای از ساغر و پیمانه اش

بزم است و رقص است و طرب مطرب نوایی ساز کن

در مقدم او بهترین تصنیف را آغاز کن

مجنون بوی لیلی ام در کوی او جایم کنید

همچون غلام خانه اش زنجیر در پایم کنید

 

 

سال نو همتون مبارک

ایامتون به کام

 

نظرات 1 + ارسال نظر
دخت هرمزگانی پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.bangeree.blogsky.com

سلام
خاطرات سال گذشته با همه شیرینی و تلخیش ...رو دیدیم . امسال و سالهای بعد با موفقیتها و کامیابی توام با سلامتی و تندرستی باشه . امید باید همیشه زنده باشه ..والا این سال گذشته امسال سالی دیگه فرقی نمیکنه .
دلت شاد ...لبهات خندان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد