اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

یاد قلبت باشد

مهربانم، ای خوب

یاد قلبت باشد یک نفر هست که اینجا

بین آدمهایی که همه سرد و غریبند با تو

تک و تنها، به تو می اندیشد

و کمی

دلش از دوری تو دلگیر است...

مهربانم ای خوب

یاد قلبت باشد، یک نفر هست که چشمش

به رهت دوخته بر درمانده

و شب و روز دعایش این است

زیر این سقف بلند، هر کجا هستی، به سلامت باشی

و دلت همواره، محو شادی و تبسم باشد...

مهربانم ای خوب

یاد قلبت باشد، یک نفر هست که دنیایش را

همه هستی و رویایش را

به شکوفایی احساس تو پیوند زده

و دلش می خواهد لحظه ها را با تو به خدا بسپارد...

مهربانم ای خوب

یک نفر هست که با تو

تک و تنها با تو

پر اندیشه و شعر است و شعور

پراحساس و خیال است و سرور

مهربانم این بار یاد قلبت باشد

یک نفر هست که با تو به خداوند جهان نزدیک است

و به یادت هر صبح گونه سبز اقاقی ها را

از ته قلب و دلش می بوسد

و دعا می کند این بار که تو

با دلی سبز و پر از آرامش، راهی خانه خورشید شوی

و پر از عاطفه و عشق و امید

به شب معجزه و آبی فردا برسی

نظرات 3 + ارسال نظر
۰۵۱۱ جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ق.ظ http://www.sandylove.blogfa.com

سلام دوست جدید من خوبی..
این شعر را برای تو می گویم
در یک غروب تشنه تابستان
در نیمه های این ره شوم آغاز
د رکهنه گور این غم بی پایان

این آخرین ترانه لالائیست
در پای گاهواره خواب تو
باشد که بانگ وحشی این فریاد
پیچید د رآسمان شباب تو

بگذار سایه من سرگردان
از سایه تو، دور و جدا باشد
روزی به هم رسیم که گر باشد
کس بین ما نه غیر خدا باشد

من تکیه داده ام به دری تاریک
پیشانی فشرده زدردم را میسایم از امید این در باز
انگشتهای نازک و سردم را

بیا به من سر بزن تنهام..

سعید یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:39 ق.ظ http://ma-ra-bass

سلام خوبی چه خبرهاا
من شعر بلد نیستم اصلا ذوق هنری ندارم فکر کنم اون موقعی که سهم هنر می دادند به نوزاد ها تا به من رسید تموم شد و کفگیر به ته دیگ خورده بود

علیرضا حسینی سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:01 ق.ظ http://mahtaab.wordpress.com/contact/

بسم الله الرحمن الرحیم

شعر زیبایی است و از خوندنش لذت بردم.
زیباترین قسمت‌ش هم اینه. قسمتی که تجلی عشق واقعی است. مبارکتان باد این احساس‌تان:
مهربانم این بار یاد قلبت باشد
یک نفر هست که با تو به خداوند جهان نزدیک است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد