اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

تولد...مرگ

خیلی جالبه

روز تولدت روز مرگ یکی دیگه است

نمی دونم باید خوشحال باشم یا ناراحت

اما من اومدم به دنیا و عمو اصغر از دنیا رفت

خوش به حال من ؟؟؟؟

یا خوش به حال اون؟؟؟؟

 

راستی 3 آذر یه اتفاق مهم برام افتاد که 1 ماه ادامه داره

می خواستم روز تولدم درباره اش بنویسم

اما...

 

روز تولد خودم و وبلاگم رو به خودم و وبلاگم تبریک می گم!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
دنیا سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:47 ب.ظ

سلام. تولدت مبارک. اما چی ؟

سید مجیب شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:53 ب.ظ http://ahledel110.blogfa.com/

سلام

با تاخیر زیاد تولدتون میارک
من هم آذر به این دنیا ... .

چی عیبی داره؟ این حکمت خدا و نظم این دنیاست که یکی می آید و یکی می ره یه روزی که من می رم حتما کسی می یاد.

یا نور

etefaghi سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ب.ظ

tavaloohdet mobarakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

سعید چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:29 ب.ظ http://ما را بس

سلام خانوم
خوبی شما تولدتان را به زمین و زمان تبریک می گم می دونم دیر شده تقصیره خودت چون کم میای تو وبلاگم و من هم داره سرم شلوغ می شه حالا >>>>
راستی موضوع این خیز 1 ماه چیه ههااااااااااااااان ن ن
انشالله هرجه که هست خیر باشه
منم خبر دارم ولی هنوز اجازه ندارم رسانه ایش کنم ولی منتظر باشید
پیروز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد