اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

درس... کار...زندگی

باید بین درسم و کارم و زندگیم یه تعادلی برقرار کنم

دیروز ازم پرسیدند فکر می کنی باید چی کار کنی که بتونی ...؟؟؟

می دونید چی جواب دادم

گفتم: باید کامپیوترم رو جمع کنم تا از پس سه تاش بر بیام 

هنوز هیچ تصمیمی نگرفتم

اما امسال هم یه کنکور دیگه دارم

کنکور ارشد

با اینکه ایشون معتقده باید یه کم به خودم زمان بدم

...

نظرات 4 + ارسال نظر
اصغر سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:06 ق.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ق.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:15 ق.ظ

کار ودرس جزئی از زندگیست به زندگی برس

سعید شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:06 ق.ظ http://ma-ra-bass.blogsky.com/

سلام نماز روزه ها قبول باشه
شما خیلی به من لطف داری من نمی دونم چه جوری می تونم این همه لطفت را جبران کنم انشاءالله که برگشتم سعی می کنم تمام بروبچ رو یه جا جم کنم
به امید دیدار دوست همیشه در صحنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد