اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

نمی دانم

امروز خیلی بی مقدمه برگشتند بهم گفتن:

بی معرفت شدی؟؟؟؟!!!!

همه ادعای عشقت همین بود؟؟؟!!! بی خبری؟؟؟

هاج و واج فقط نگاهش می کردم ...

* چیه گیج می زنی؟

- ...(سکوت)

* آره منظورم همونه

- اما خودتون گفتید که . . .

* خنگم که شدی !!!! خوب فکر کن ببین بهت چی گفتم بعداْ نیای گله کنی

و در حالی که قاه قاه می خندید و من در حیرت بودم رفت

و من هنوز گیجم

عاشقی جرم قشنگی است به انکار مکوش

 

نظرات 1 + ارسال نظر
هدا چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:02 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

رفت؟
چه بی معرفت!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد