اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

السابقون السابقون

یکشنبه ای که گذشت بهترین روز عمرم بود

...

حرفهام، فکرهام ، اعقایدم و نوشته هام داره رنگه دیگه ای می گیره!

و خواننده ای دیگر!

...

نمی دونم معبودم به پاداش کدوم کارم این همه محبت رو داره نثارم می کنه

و من مبهوت اینکه چه جوری باید سپاس بگم

...

روزهای شیرینی است

شبهای مشوشی و لحظات ماندگار

...

می دونم شاید هیچ وقت اینجا نیای

می دونم شاید هیچ وقت این متن رو نخونی

اما می خوام بنویسم

برای تو بنویسم

که تمامی عشقی در یک وجود و تمامی محبتی در یک کلام

برای تو ای که در ذره ذره وجودم آب می شوی و مرا به سوی نور هدایت می کنی

خوب می دانم هر تار موی سپیدت نشان دردی است از دردهای امثال من

توئی که مرا به این وادی فراخواندی و پا به پا همراهم آمدی

تو را سپاس

و معبود الهی مان را سپاس

الحمد الله رب العالمین

چرا که تو را در مسیر من راه من قرار داد و من را در الوهیت خودش ذوب کرد

نظرات 2 + ارسال نظر
اسماعیل جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:26 ق.ظ http://sunnorth.blogsky.com

سلام
زیبا بود
موفق باشی

شهرام جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:58 ب.ظ http://ashagsskooot.persianblog.com/

گریه نکن ابر بهار دل من از تو پر تره

حوصله کن،تموم میشه این لحظه های آخره

آخه چه فایده گریه مون وقتی صدایی نداره

گلوله های اشکای ما روگونه جایی نداره

آخه چه فایده وقتی که کسی ما را دوست نداره

حتی گل هم برای ما نـــازوادا در میاره

آخه چه فایده میبینیم دنیای ما رحم نداره

تا که میخواهیم عاشق بشیم اشک ما را در میاره

بغض منم بارونیه اما شهامت نداره

بترکه وقتی میبینه نازش خریدار نداره

یکی دو روزی صبر کن عمر ماهم تموم میشه

همین دوروزدنیای ما اشکمونو را در میاره

سلام وبت خیلی قشنگه ممنون که به من سر زدی بازم بیا پیشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد