اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

آرامش

باورتون نمی شه

الان دو تا کار رو که اصلاً هیچ شباهتی با هم ندارن رو دارم با هم انجام می دم! دو تا کار که هر دوشون جذاب و مشکل و وقت گیره! می شه گفت دو شغلم و اگه شبانه رو ز سه ساعت دیگه اضافه می شد اونوقت مجبور نمی شدم پیشنهاد شغل سوم رو هم رد کنم!)همین الان از سرکار اومدم)

در حال درس خوندنم در دو رشته کاملاً مختلفم!

یه عالمه پروژه اسمبلی و جاوا و شی گرا دارم

یادم یه روزهایی با ناسزا اسمبلی می خوندم و به زور پاسش می کردم اما الان به قول استادم دیگه کم کم دارم می شم یه اسمبل کار !

فصل هم که فصل امتحانات دانشگاه ست و تحویل پروژه و درس !

باید گزارش ارزشیابی دو سالانه کاری تحویل بدم .

باید دستور العمل کاری دو بخش آمارو ارزشیابی و آموزش رو تحویل مدیرعامل بدم.

باید کارهای شبکه دو واحد رو سروسامون بدم و اطلاعات شبکه ایم رو بالا ببرم و...

تازه جلسات ریکی هم هست!

خانواده هم که دیگه فصل تابستونشونه و گردش و تفریحشون شروع شده و باید براشون وقت بزارم

یه بنده خدایی هم التماس دعا داشته که به پیشنهادش فکر کنم و ...

با وجود این همه کار

این همه درس

این همه پروژه

این همه گزارش کاری و دستورالعمل

عجیب احساس آرامش می کنم

چقدر آرومم

یه آرامش عمیق و از ته قلب تمام وجودم رو پر کرده

یه آرامشی که حتی توی خواب هم نمی تونستم فکرش رو بکنم

اونقدر آروم و متین شدم که گاهی اوقات خودم از خودم می ترسم!

و حالا حاضر نیستم این آرامش رو با هیچ چیز دنیا عوض کنم

مطمئنم هیچ مشکل و مسأله ای نمی تونه من و بهم بریزی

نمی دونم شاید واقعاً تاثیر کلاس های پیشرفت درونه

شاید هم ...

ولی این رو خوب می دونم که این آرمش رو مدیون معبودی هستم که در تمامی لحظات مرا به دوش می کشد و همواره در وجودم متبلور است

الهی رضاً رضاک و تسلیماً الامرک

 

نظرات 2 + ارسال نظر
دختری که هیچ کس و جز تو نداره جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:05 ب.ظ http://banooyemah.blogsky.com



سلام
ای رهگذر
با نگاه بی انتهایت
به عمق تک تک حروف و
واژه هایم بنگر و
آرام آرام
مرا همراه با این صفحه ورق بزن...
و بعد به رسم روزگار مراو
عمق نو شته هایم را
به دست فراموشی بسپار...
...آواره سر گردان...


امیر سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:40 ب.ظ

سلام داداش.
خوب یه عالمه پروژه اسمبلی داری.چند تاشم بزار بچه ها استفاده کنن.
من خودم الان نیاز مبرم به پروزه اسمبلی دارم.
اگه چند تاشو بزاری ممنون میشم.
بای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد