اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

انتظار

ای نگار نازنین فاطمه(س)

یادگار آخرین فاطمه(س)

رخ عیان کن مه جبین فاطمه(س)

...

انتظار: دیده به راه دوختن است،

لحظه شمارى کردن براى دیدار کسى یا انجام واقعه اى است،

به امید کسى یا چیزى ماندن است،

چشم داشتن و توقع کارى یا حادثه اى است،

نگران شخص عزیزى یا امر مهمّى بودن است.

انتظار: امیدوارى، چشم به راهى، آمادگى، نگرانى، چشم داشت و درنگ است.

امّا انتظار مهدى(علیه السلام) : همه این ها و فراتر از این هاست.

انتظار مهدى(علیه السلام): ایمان به «غیب» اقرار به «ولایت» و باورداشت حق حاکمیت «قرآن» است.

عصاره «یقین»، چکیده «تقوى» و خلاصه «عمل صالح» است.

عشق به «زیبایى ها»، التزام به «خوبى ها» و شوق به «کمالات» است.

«تلاش» براى «یافتن»، «مقاومت» براى «رسیدن» و «جهاد» براى «ساختن» است.

انتظار مهدى(علیه السلام) : روایت «اشتیاق»، حدیث «جستجو» و قصّه «وصل» است.

انتظار مهدى(علیه السلام) : اقتداى به او، بیعت با او، و سرسپارى به فرمان اوست.

رمز پایدارى، سرّ استقامت و راز جانبازى در راه اوست.

انتظار مهدى(علیه السلام) : «عامل رشد»، «پشتوانه مقاومت» و «ضامن پیروزى» پیروان امامت است.

انتظار مهدى(علیه السلام) : سنگربانى «عقیده»، مرزبانى «اندیشه» و مبارزه در راه

 پاسدارى از «فرهنگ اسلام و ولایت» است.

انتظار مهدى(علیه السلام) : انتظار روز ظهور اوست و انتظار روز ظهور او، انتظار غلبه اسلام و

قرآن است و انتظار غلبه اسلام و قرآن، انتظار تحقق وعده هاى خداوند است.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:56 ب.ظ

سلام با تشکر از زحماتتون اگر می خواهید در مورد تناقضات قرآن و اشکالات علمی موجود در متن قرآن و زنان پیامبراسلام و... بیشتر بدانید به این ادرس سری بزنیدwww.alcoran.blogsky.com

دوست تو...کرگدن جیبی!! شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:04 ق.ظ http://kargadanefahim.blogsky.com/

سلام....
------------------
درسته...موافقم...
شاید دلیل حرف وایلد همین باشه...
جذب می کنیم...اما براش تلاش نمیکنیم...
حتی حاظر نمیشیم اشتباهاتمون رو باور کنیم...
حقیقت قابل تصاحب نیست....هر منی باید کسی رو پیدا کنه که من رو با باورهایی که دارم بپذیره...
نه اینکه بخواد از من انسان دیگه ای بسازه....
اون وقته که خود من به میل خودم باورهامو به نفع اون اصلاح می کنم...
بهترین راهی بود که پیدا کردیم...
----------------------------
من اخرش فرق پست رو با نظر نفهمیدم...
:دی
---------------------------
بازم سر بزن...خوشحال میشم...

دوست تو...کرگدن جیبی!!

شا دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:43 ق.ظ http://shahtorabi.blogfa.com

انتظار گرچه تلخ و جانفرساست اما چشم به راهی او لطف دگری دارد !

بی خیالی سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:59 ق.ظ http://ehhmm.blogsky.com

سلام علیکم
حالت ؟؟؟ خوبی تو ؟؟؟ خوش می گذره ؟؟؟
می خواستم بگم که آپ کردم
یه مطلب باحال البته سردرد آور براتون در آوردم
منتظر حضورتون هستم
موفق باشین
فعلا....

دیوونه چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:45 ب.ظ http://divune.blogsky.com

نمی دانم چرا اینگونه است؟ وقتی نگاه عاشق کسی له توست می بینی اما دلت بسته به مهر دیگریست.بی اعتنا می گذری و عاشقانه به کسی می نگری... که دلش پیش تو نیست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد