اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

باز هم ماریا!!!!

امروز وسط بحث داغ عرفانیمون یه سووال عجیب ازم پرسیدند!

 پرسید: اگه می تونستی خودت انتخاب کنی که در چه دوره ای به دنیا می اومدی کدوم زمان رو انتخاب می کردی؟

خیلی سریع و بدون کوچک ترین مکثی گفتم: تو عصر جاهلیت که دلم نمی خواست حتی با وجود پیامبر(ع)

و بعد با کمی فکر گفتم: دلم می خواست زمان ظهور آقا امام زمان به دنیا می اومدم!!!

قاه قاه خندید و به شوخی گفت: خودخواه

و ادامه داد : خیلی جالبه

پرسیدم: چی؟

گفت: فکر می کردم الان می گی زمان امام حسین اصلاً انتظار همچین جوابی رو نداشتم

گفتم: آره دوست داشتم اما می ترسم شعذب می شدم و اونوقت...

گفت: مطمئن باش تو ماریا نصرانی خواهی ماند!!!!!!!!!!!!!!

...!!!!!!!!!

امروز هم روز کاری یه خوبی بود اما

من از عبور جمعه ها از بوی تنهایی پرم

 

این هفته هم گذشت و من باز شنبه را با دعای عهدت آغاز خواهم کرد به امید  ...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مبینا سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:39 ب.ظ http://www.mobina114.persianblog.com

سلام.. امروز ۳شنبه است.. خدا کند که بیاید.. ماریا هم یک فرشته عاشق بود.. در پناه او.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد