اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

یه روز خوب

روزی که اومد برای مصاحبه مدیرعالم برگشت بهم گفت: خانم حسینی خیلی شبیه تواه

و همین یه جمله باعث شد که من و سپیده الان برای هم دو تا دوست صمیمی بشیم

دو تا دوست، مثل دو تا خواهر.

دیشب وقتی که زنگ زد گفت : فردا صبح با کوه موافقی؟

گفتم : آره !!!! (با اینکه هم درس داشتم ، هم حوصله اش رو نداشتم)

قرارمون شد امروز صبح ساعت 7 ، میدون تجریش

اما متاسفانه محاسباتم غلط دراومد و با 40 دقیقه تاخیر سر قرار رسیدم!!!! ) به خریدم شیرکاکائو و کیک جریمه شدم که خب اون رو هم نخردیم!!!!!!!!!!(

سپیده گفت : حالا که دیر کردی حق انتخاب هم نداری!!!خب چاره ای جز اطاعت نداشتم

یه دربست گرفتیم : رفتیم جمشیدیه!!!

شروع کردیم به بالا رفتن ، رفتیم و رفتیم تا جایی که دیگه جاده ای وجود نداشت

 زدیم به کوه و سنگ و شن

تا اینکه یه فکری زد به کله مون: انداختیم تو دره و از یه جای خطرناک( جایی که حتی بز کوهی هم نمی تونه بره البته بلانسبت ما) از کوه اومدیم پایین و رفتیم رو کوه مقابل و رسیدم به جاده های درکه !!!!!!!!!!

درکه رو رفتیم بالا ، بالای بالا

تپه نورالشهدا، کلک چال....

دیگه شده بودیم مایه تعجب همه! از بغل هر کی رد می شدیم یه خسته نباشید محکم بهم می گفت و یه خدا قوت که حسابی به آدم می چسبید

جاتون خالی کوه خیلی خلوت بود ، خلوت و مثل همیشه محشر

هوای تمیز با یه همراه مهربون و صمیمی ، یه همراهی که اگه این چند وقته نبود از پا در اومده بودم (چقدر عشر بهش بدهکارم!!!)

اون بالا بالاها جایی که دیگه خودت بودی و خدای خودت یه ریلکس 20 دقیقه ای همه انرژی از دست رفته رو بهم برگردوند

بهترین کوهنوردی تمام عمرم بود

بهترین ریلکس تمام عمرم

تازه معنی بچه خورشیدی رو فهمیدم

 

نظرات 2 + ارسال نظر
...///...گ دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:41 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
خوبه که حالا حال و حوصله پیدا کردی
امیدوارم همیشه یه روزه خوب برات باشه..

مبینا سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:47 ب.ظ http://www.mobina114.persianblog.com

سلام.. من هم کوهنوردی رو خیلی دوست دارم در نتیجه میتونم درک کنم که چقدر لذت بخش بوده...خوش به حالتون. در پناه او.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد