اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

مغالطه درست

آری اگر

در باز بود و

باز پرنده

پس در پردنده است

و همچنین اگر

در بسته بود و

بسته پرنده

پس باز در پرنده است

اما دری که باز نباشد

دیگر نه در، که دیوار...

اما پرنده بسته اگر باشد

دیگر پرنده نیست، که مردار...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
تنهاترین عاشق تنها جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:42 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

درود بر روز عشق....
شاید برای آخرین بار باز هم برگ سوخته ای از دفتر عشق ورق خورد و با تمام مشقتش نوشتم این بار در روز عشق...در روز پاک.... در روز امید به زندگی... در روز بودن....و در روز هر چه خوب است نوشتم....هستی عشق دستانم را بار دیگر لرزاند....بار دیگر لرزاند تا بنویسم از این یک سال از خاطرات و هر چه بود و چذشت و ماند !!!...خدا را شاکر که هستم که توانستم بمانم توانستم مقاومت کنم و نشکستم....! ماندم که هنوز حرف بزنم و بگویم گر چه گفتنم مانند نگفتن است ولی می گویم تا راحت شوم تا آزاد شوم....
سلام دوست گرامی من امروز روز بزرگی واسه من روزی که من بزرگ شدم و و و ...
بیا سر بزن که خیلی منتظرم منتظر شماهایی که امید این میخونه هستین
ولی اگه اومدی کامل بخون درسته که خیلی زیاده ولی کامل بخون خالی از لطف نیست...
اومدم که روزمو با شماها تقسیم کنم گرچه کافی نیست ولی آرامش بخشه....
حضرت عشق هر لحظه رو می شماره واسه اومدنتون....
منتظرم
سبز (قرمز) و شاد باشین
حضرت عشق
****** فعلا *****

[ بدون نام ] جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:46 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
کبوتر داری هم عالمی داره.خیلی ها اینو خوب نمی دونن
ولی به نظر من هر چی خوده آدم حال می کنه باید طرفش بره نظره دیگران زیاد مهم نیست...

[ بدون نام ] جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:52 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

ببخشید اشتباه شد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد