اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

تولد

سالها دل طلب جام جم از ما می کرد

وانچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد

گوهری کز صدف کون و مکان بیرون است

طلب از گمشدگان لب دریا می کرد...

 

یکسال دیگه هم گذشت

اما نه مثل باد...

امروز تولد خودم و وبلاگمه

خودم رفتم توی 25 سالگی و وبلاگم 1 ساله شد!!!

سال سختی رو پشت سر گذاشتم

تک تک روزهاش اذیتم کرد

اما...

بگذریم بعداً دربارش می نویسم

دلم می خواست امروز قالب وبلاگم رو عوض می کردم

اما متأسفانه تا چند وقت کامپیوتر ندارم

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آنیتا شنبه 21 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 04:48 ب.ظ http://www.whiteparadise.persianblog.com

سلام.. هم تولد خودت مبارک هم وبلاگت.. به محض اینکه کمپیوتر دار شدی(دوباره) به ما خبرشو بده.. خوش باشی و موفق.

[ بدون نام ] یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:51 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد