اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

...


هفته ای که گذشت حالم اصلاًً خوب نبود!!!!!!

با این همه سعی می کردم توی محیط کار خودم رو مثل همیشه نشون بدم

این کار رو هم به نحو احسن انجام دادم

هیچکی نفهمید که درونم چه خبره

به جز...

برگشت بهم گفت : دو ، سه روزه که کلاًً حالت خوب نیست ! چیزی شده؟

-          : نه

و اونوقت با شوخی و خنده شروع کرد از دردم حرف زدن

خدای من انگار که توی تک تک لحظاتم با من بوده و ...

نمی دونم از کجا می فهمه اما بار اولش نبود

یه بار خودش رو پشت فال حافظ مخفی کرد و از اسرار وجودم گفت

یه بار به بهانه پوشش جدیدم سوال عجیبی پرسید که حتی منتظر پاسخ هم نشد

و شروع کرد از ته دلم حزف زدن

 و در آخر گفت : ما توی این وضعیت سیاسی، اقتصادی یه روشنفکر باحجاب می خوایم نه یه باحجاب متعصب!!!!!!!!

و اینبار توی دانشگاه به بهانه یه درب حرفهایی رو زد که...

آره راست می گه خیلی کار داریم

به اندازه هر فقیری که توی ایرانه ما کار داریم

باید منطقی تر فکر کنم

 

" خدایا به من توفیق تلاش در شکست، صبر در نومیدی، رفتن بی همراه، جهاد بی سلاح، کار بی پاداش، فداکاری در سکوت، دین بی دنیا، مذهب بی عوام، عظمت بی نام، خدمت بی نان، ایمان بی ریا، خوبی بی نمود، گستاخی بی خامی، مناعت بی غرور، عشق بی هوس، تنهایی در انبوه جمعیت و دوست داشتن بی آنکه دوست بدارند، روزی کن"

                                                                        کتاب فلسفه نیایش

                                                                             دکتر علی شریعتی

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 9 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:47 ب.ظ http://paradise1979.blogsky.com

سلام

امیدوارم که حالت زودتر خوب بشه

بله ما کار خیلی زیاد داریم به اندازه آبادانی این سرزمین

موفق و پیروز باشی

حاج حمید یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:35 ق.ظ http://www.hajhamid.com

باسلام و با اآرزوی قبولی طاعات و عباداتتون. اولین باریست که مهمان شما شدم. انشااله مطالبتونو بصورت آف می خونم. موفق باشید. خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد