اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

ای خدای عشق

کاری کن همه انسانها را دوست بدارم .

همتی به من بده تا انسان بودن را بیاموزم . 

بگذار امشب در میهمانی ستارگان حرفی برای گفتن داشته باشم .

پرواز را به من بیاموز . رخصت بده تا بپرم ، تا برگ بعدی کتاب عشق را من ورق بزنم .

ای کاش زندگی این قدر عمیق نبود . گاهی شنا کردن را از یاد می برم و در عمق زندگی غرق می شوم و این همان لحظه است که احساس می کنم وحشت کرده ام .

و اینک ...

چقدر تنهام!!!!!!!!!!



نظرات 2 + ارسال نظر
یک پسر خوب سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:07 ب.ظ http://dl2.blogsky.com

چارلی چاپلین میگه که :
اگر که به زندگی CloseUp نگاه کنی ، یک تراژدیه و اگه بهش Long Shot نگاه کنی یک کمدی !

سعی کن به زندگی Long Shot نگاه کنی ....

میکرون سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:07 ب.ظ http://micron.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی دارید . می خواستم نظر شما رادر مورد تبادل لینک یا لوگو بدانم لطفا در صورت توافق به ما اطلاع دهید .
با تشکر میکرون
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد