اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

پروژه و استاد راهنمام

              
                                                



نمی دونید امروز چه روزی داشتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

قبلا می دونستم لجبازم اما فکر نمی کردم تااینقدر!!!!!!!!!!!!!

راستش می دونید چیه

من هر چی رو می خوام باید به دست بیارم

حالا به هر قیمت و فلاکتی هم که شده باشه ، چیزی رو که بخوام باید بهم بدن

مخصوصا این عادت بدم توی این چند وقته که وضعیت روحیم خراب بوده و هر چی خواستم هیچکی نه نگفته بد تر شده ...

برم سر اصل مطلب

امروز از صبح گوشم درد می کرد  و حالم خوش نبود

ولی چاره ای نبود باید می رفتم دانشگاه آخه روز حذف و اضافه بود

حالا فکرش رو بکنید یکی ، دو ماه تمام به یه موضوع پروژه فکر کردید و استاد راهنماتون رو هم انتخاب کردید

یهو بهتون می گن :جا نداریم، لیست استاد فلانی رو بستیم ، 15 نفر تکمیله

شما باشید چی کار می کنید

اما من ...

اول با مسوول آموزش حرفم شد . بد چون دیدم به هیچ صراطی مستقیم نیست

رفتم پیش مدیر گروه

آخ آخ چشمتون روز بد نبینه

اول درخواست کردم

گفت :نمی شه، تمام . برو بیرون

خواهش کردم

گفت: دیگه تکرار نمی کنم نه ! بیرون

التماس کردم

گفت:دیگه جوابتو نمی دم! کانال ارتباطی بین من و تو بسته شد

کنه شدم

هر جا رفت رفتم

صد تا پیشنهاد دادم

صد تا دری وری ازش شنیدم و مودبانه و با کنایه جوابشو دادم

از اتاق بیرونم کرد

دوباره رفتم تو

نمی دونید چه پدری ازم در اورد

دیگه متلکهاش داشت اشکم و در می اورد

اما کوتاه نیمدم

خردم کرد سعی کردم با استفاده از جملاتش خردش کنم!!!!

اما آسیب ناپذیر بود

بالاخره نقطه ضعفش رو گیر اوردم!!!!!!!!!!!

(ببخشید به این راحتی لو نمی دم)

خلاصه امروز هم به اون چه که می خواستم رسیدم

تازه مسوول آموزش هم ازم عذر خواهی کرد (ماییم دیگه)!

و بعد تمام این دقدقه ها و به نظر خودم پیروزی ها

یکی از دوستای قدیم و صمیمیم (مریم گله)

بهم گفت : مهربون تر از خودت دیدی؟؟؟ توی محبت باید بهت گفت حاتم طاعی ...(بقیه اش خصوصیه )

اینقدر کوکم که حد نداره

کسی نمی خواد منو از کوک خارج کنه؟؟؟؟؟!!!!!!!!

کسی سوزن نداره این باد و خالی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:06 ق.ظ http://www.paradise1979.blogsky.com

سلام

به توانایی های خویش ایمان داشتن ، نیمی از موفقیت و کامیابی است

دنیا سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 05:42 ب.ظ http://donyayeman.blogsky.com

سلام..
خوبی ؟.
d: معلومه که خوبی ...
بابا یکم هم از من تعریف کن p:
نه نه نمی خوام d: !!!
موفق باشی دوست من
قربانت
اوا یادم رفت تبریکات من رو به خاطر سماجتت بپذیر ( اگه به مدیر گروه آدرستو ندادم d:)
بای بای

زمینی سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:24 ب.ظ http://www.zendegie-man.blogsky.com

سلام عزیزم...اول از همه تبریک میگم که به چیزی که خواستی رسیدی..بعدش هم ممنونم که به من سر زدی...خوشحال شدم...باز هم بیا پیشم..موفق باشی

پیام محبت چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 08:57 ب.ظ http://fakhri.persianblog.com

سلام. ما رو تو خماری گذاشتی با اون نقطه ضعف گرفتنت. خب بگو شاید نقطه ضعف ما هم باشه تا اگه یه روزی روزگاری یه دخترخانم خوش اراده کارش به ما گیر کرد کم نیاریم. موفق باشی. یا علی مدد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد