اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

...

 

از شبی که تو رفته ای

                                    اشک میهمان ناخواسته ایست که

                                                                                       عزم رفتن نمی کند

 

چه دل است این دل من ؟

که ز یک لرزش اشک

بر رخ رهگذری

یا ز نالیدن مادر ز فراق پسری

دل من می شکند

چه کنم؟

دلم از سنگ که نیست

گریه در خلوت دل ننگ که نیست

چه دل است این دل من ؟

که ز تردی چو یک ساقه تاک

به شتابی که تگرگ

بشکند ساقه از هم ، بدرد چهره برگ

یا به آسانی یک شاخه گل ، می شکند

چه دل است این دل من ؟

دلم از ناله مرغان چمن می شکند

ز خیال غم مردم ، دل من می شکند

دلم از داغ شهیدان وطن می شکند

چه کنم؟

دلم از سنگ که نیست

گریه در خلوت دل ننگ که نیست

چه کنم دل من می شکند

نظرات 1 + ارسال نظر
شالیز پنج‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 10:04 ق.ظ http://shaleiz.blogsky.com

سلام فرشته عاشق شعرت قشنگ بود.....اشک دل قشنگترین اشکهاست عزیز پس قدرشو بدون....موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد