اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

شادی!!!!؟؟؟؟

 

ای دل ناشاد من شادی مکن

                                    دور پرویز است ، فرهادی مکن

 

 

فراموش می شود کودکی
و خاطره مشق
های ننوشته
و
هق هق گریه های مدرسه

فراموش می شود جوانی
و خاطره حیرانی
این دل بی شکیب
و
هق هق گریه های شبانه

فراموش می شود پیری
و خاطره
آرزوهای از دست شده
و
هق هق گریه های بی انجام

فراموش می شود
اما...
چه کند
این دل
با خاطره تکرار مدام نام تو
و
هق هق گریه های همیشه
نظرات 3 + ارسال نظر
بهروز وثوقی چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:14 ب.ظ

علیرضا چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام

مزسی از شعرهای قشنگی که در وبلاگت آوردی

راستش من هم مثل شما تصمصم گرفتم که یک وبلاگ در بلاگ اسکای درست کنم ولی نمیدانم از کجا و چگونه باید شروع کنم

و حتی من وارد خود سایت بلاگ اسکای شدم و در قسمت رجیستر و قرارداد اطلاعاتی را که خواسته بود وارد کردم ولی موفق نشدم


میشه شما کمکم کنی و بگی چگونه و از کجا شروع کنم

ایمیل من هست

ali52m77@yahoo.com

متشکرم

دنیا چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:31 ب.ظ http://donyayeman.blogsky.com

سلام....
خوبی ؟...
باید ببینی نام ارزش داره که تکرارش کنی یا نه ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد