اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

...

به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد...

سلام

خیلی وقته هیچ کدوم از وبلاگ هام و آپدیت نکردم حقیقتش رو بخواین تو یه جهنم بزرگ گیر کردم

خیلی وقته هیچی ننوشتم ...!!!!

اما باز هم اهمیت ندارد

به هر حال شرمنده

 

عاشق مشوید

عاشق مشوید ، اگر توانید

تا در غم عاشقی نمانید

سخت است تحمل غم عشق

والله ضعیف و ناتوانید

صد دام و خطر به راه عشق است

مرکب به چنین رهی مرانید

سرمنزل عشق قاف درد است

جان از غم و درد ، وارهانید

در عشق سخن ز سوز و ساز است

این نکته فاش را بدانید

رسم است در عشق جانفشانی

معشوقه چو خواست ، جان فشانید

در عشق ، سخن ز « من» مگوئید

عالم همه را از او بدانید

این نکته بگویم و دگر هیچ

عاشق مشوید اگر توانید.

نظرات 2 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 10:17 ب.ظ http://virus2003.blogsky.com

سلام
وبلاگت بد جوری به دلم نشست.
حتما به وبلاگت لینک میدم.شما هم وبلاگ منو بلینکید

سپیده سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 11:13 ق.ظ http://dotchin.blogspot.com

من نیستم چون دیگران بازیچه بازیگران
اول به دام آرم تورا وانگه گرفتارت شوم
...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد