اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

امید

                                                
این چند وقته همه وبلاگ ها شدند غمنامه

آره بم با همه قدمتش ، با همه قداستش و با همه جمعیتش مدفون شد

اما زندگی هنوز که هنوزه جاریه

بیائید لاکهامون رو بشکنیم بیاین بالهامون رو باز کنیم

چند روز پیش ها دوستی می گفت : با شکسته بالی پریدن هنره

خیلی به این جمله فکر کردم ، اما الان با جرات می گم بیاین هنرهامون رو نشون بدیم

...

باور کنیم که بم هنوز هم می تونه نفس بکشه اگه ...

 

پیر ما گفت :

                      در این دشت فراخ

                      با دو تا پای فلج

                      می توان تا به سر کوه رسید

                      اگر انگیزه عشقی اگر آهنگ امیدی باشد

                      نتوان پیش نهی گام اگر

                      عشق و امید نهان گردد و نابود شود

پیر ما گفت :

                      در این دشت فراخ

                      با دو تا دست چلاق

                      اگر انگیزه عشقی،اگر آهنگ امیدی باشد

                      می توان پرده نقاشی را

                      آن چنان ساخت که مردم همه حیرت گیرند

                      با هزاران اما ، نتوان برگ گلی چید اگر

                      عشق و امید نهان گردد و نابود شود

نظرات 4 + ارسال نظر
پسر استراباد سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1382 ساعت 02:20 ق.ظ http://sterabad.blogsky.com

سلام امید عزیز.
سخنت بسیار زیبا بود.
سخن کوتاه میکنم که این مصیبت بسی دشوار است و آرزومندم که با یاری یاران بر آنان سهل گردد.!!!!!!!!
پایدار و بر قرار باشید....

منتظرت هستم دوست عزیزم.

دنیا سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1382 ساعت 08:56 ق.ظ http://donyayeman.blogsky.com

سلام.....
راست می گی......
اینا چیه می باره ؟!!!!!! حبابه ؟
پیش منم بیا.
قربانت......

اکبر سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1382 ساعت 09:06 ق.ظ http://akdi.blogsky.com

سلام آقا امید
من دفعه اوله که تو رو می بینم نوشته هات باحاله ولی تو که اسمت امیده چرا ناامیدی بابا این که مساله ای نیست منم چند وقت پیش یه ترانه واسه مرگ گفتم اگه دلت خواست اونو امروز تو وبلاگم میذارم به دیدنش می ارزه. یه سری بزن .

بلورک سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1382 ساعت 12:16 ب.ظ http://www.boloorak.tk

وبلاگ زیبایی داری....موفق باشی..بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد