اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

خسته ام

امروز دلم عجیب هوای کوه کرده ، از اول هفته دنبال یه پا بودم تا امروز توچال باشم اما ...

بگذارید صادق باشم . خیلی خستم ! روحم ، جسمم ، فکرم ...

تمام وجودم، تک تک اعضای بدنم به جیر جیر افتادند دیروز یه دوست خوب می گفت:من خودم و گم کردم ! و از من می خواست که براش پیداش کنم . می گفت : فقط تو می تونی پیداش کنی !!!!!

اون لحظه دلم می خواست بهش بگم که وضعیت خودم بدتره ! اما ...

تا حالا هر وقت حس کردم خسته ام به روی خودم نیاوردم و خودم و زدم به بی خیالی و با خودم گفتم که جرات خستگی ندارم اما الان فقط کوه می خوام می خوام برم پیش خودش داد بزنم ، دعا کنم ...

از این پائین که ...

هر سال ایام کریسمس میرفتم کلیسا اما دو ساله که ...

من ، یه فرشته عاشق مثبت اندیش، دارم چی کار می کنم ؟؟؟

 تا کجا باید ادامه بدم ؟؟؟

نمی دونم...

 ...

 

خالـیه سفـره  زمیـن دسـت سخـاوت تـو کـو  ؟

زخمی شانه های عشق مرهم رحمت تو کو ؟

سنگیــن پلـک لحظـه ها نبض زمین نمی زنه

قلب قناری های عشق بی تو یقین نمی زنه

من از عبـور جمعـه هـا از بـوی تنهـایی پـرم !

زیر سفال سقف شهر ثانیه ها را می شمرم

کجا تو ماندگـار شدی که روز ما سیـاه شـده

دست دعـای من دیگـه از آسمون جدا شـده

 

یک شب می آیی از سفر باغ پربرگ و بر می شه

ستاره های شیشه ای می شکنه وسحرمی شه

 

مـزرعـه شـرقـی مـونـو هـجـومـی از ملــخ زده

شعله خورشیدی بزن تو قلب هایی که یخ زده

اسب بهار و زین بکن تا باغچه مون جون بگیره

روی غبــار جــاده هـا شـرشـر بــارون بـگـیـره

                                                


نظرات 3 + ارسال نظر
پرستو جمعه 5 دی‌ماه سال 1382 ساعت 10:50 ق.ظ http://ice-hell.blogsky.com

سلام!
خستگی درمان دردی نیست!
همچو اهی باش بی پروا....
بهم سر بزن عالی بود و بازم سر میطنم!

آرش(yah00.blogsky) جمعه 5 دی‌ماه سال 1382 ساعت 12:16 ب.ظ http://WWW.yah00.BLOGSKY.com

سلام
اول از اینکه زحمت کشیدی و زیر دمپاییت رو نگاه کردی به من سر زدی متشکر(امیدوارم سرت نشکسته باشه )
--------------------------------------------------------------------
دوم در مورد نظرت به نکته خوبی اشاره کردی اما من میخواستم درمورد یاهو و مضرات و سوراخ های بزرگ یاهو بنویسم و این که ما چقدر راحت به این یاهو اعتماد میکنیم
(عنوان اصلی وبلگ من یاهوی جهنمی یا جهنمی برای یاهو )
--------------------------------------------------------------------
سوم در مورد خودت بدون هیچ تعارفی عنوان وبلاگت زیبا است اما چرا اینقدر غمناک باور کن همه ما غم و غصه زیادی داریم اما تجربه به من نشون داده باید بی خیال همه اینا شد بعدش تو بااینهمه رفقای خوب که هوات رو دارن چرا تنها باشی ...
-------------------------------------------------------------------
چهارم و مهمترین چیز اینکه پر حرفی خیلی بد
نه غلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خیلی میبخشید که سرتون رو بدرد آوردم بازم بهت سر میزنم
--------------------------------------------------------------
همیشه کانکت باشی
آرش

سمیه شنبه 6 دی‌ماه سال 1382 ساعت 01:19 ق.ظ http://www.sianor.blogsky.com

اگه میشه این لینک ها رو موقتا بزارین توی وبلاگتون شاید از این طریق بشه کمکی کردhttp://zelzelehebam.persianblog.com/)http://zelzel.persianblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد