اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

شعرم آهنگ تو دارد



من به غیر از تو نخواهم ، چه بدانی چه ندانی

از درت روی نــتـابـم ، چه بـخـوانی چـه بـرانـی

دل من میـل تـو دارد ، چه بجـویـی چه نجویـی

دیده ام جـای تو باشد ، چه بمـانی چه نمـانی

من که بیمار تو هستم،چه بپرسی چه نپرسی

جــان به راه تو سپــارم ، چه بـدانی چه نـدانی

ایستـــادم به ارادت ، چـه بــود گر بنشـیـنـی ؟

بوسه یی بر لب عاشق،چه شود گر بنشانی ؟

می توانـی به هــمه عمــر دلــــم را بفـریبــی

ور  بـکـوشـی ز دل مـن بـگــریزی ،  نـتـوانــی

دل من سـوی تـو آیــد ، بــزنــی یـا بـپـذیـــری

بـوسـه ات جـان بفــزاید ، بدهـی یا بستــانی

جانی از بهر تو دارم، چه بخواهی چه نخواهی

شعرم آهنگ تو دارد ، چه بخوانی چه نخوانی

( مهدی سهیلی )

نظرات 2 + ارسال نظر
رژمان پنج‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1382 ساعت 12:04 ق.ظ http://ocean-blue.blogsky.com/

اولا که اول
و بعدش دلش هم بخواد .
ولی همه چی دو طرفه بهتر

شازده کوچولو پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 09:49 ب.ظ http://narci.blogsky.com

سلام
از این که بهم سر زدی ممنون
فکر می کنم شناختم!
خیلی زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد