اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اندوه بزرگی ست

تو ماهی و من ماهی این برکه ی کاشی

اندوه بزرگی ست زمانی که نباشی

 آه از نفس پاک تو و صبح نشابور

از چشم تو و حجره ی فیروزه تراشی

 پلکی بزن ای مخزن اسرار که هر بار فیروزه و الماس به آفاق بپاشی

 ای باد سبک سار مرا بگذر و بگذار

هشدار که آرامش ما را نخراشی

هرگز به تو دستم نرسد ماه بلندم

 اندوه بزرگی ست چه باشی، چه نباشی

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:35 ق.ظ

دفعه قبل که شعر رو خوندم .... خیلی با ایندفعه فرق می کرد نه که شنیدمش اصلن یه حال و هوای دیگه ای داره

مریم راد پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:58 ق.ظ

سلام
من مریم هستم
یک دوست قدیمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد