اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

پیتزا پاییز، شهربازی ازادگان

دیشب یکی از بهترین شبهای عمرم بود

اون هم بعد از یک روز کاری پر استرس

شنیده بودم بچه ها نقاب ندارن ولی تا حالا آدم بدون نقاب ندیده بودم

با محمد حسین و امیر حسن تا ساعت 11 شب بیرون بودیم

از کلاس تیراندازی گرفته تا پیتزا فروشی و شهربازی و ...

حسابی خوش گذشت

مخصوصا بازی گل یا پوچ

یا اون فوتبال دستی یه که یه گلم نتونستم بزنم

بچه ها از صمیم قلب ازتون متشکرم

دوست تون دارم ، زیاد


نظرات 2 + ارسال نظر
بوی باران چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:08 ب.ظ http://www.rahhagh.bloghfa.com

سلام وعرض ادب
میلاد امام مجتبی ع برشما مبارک
یه سوال چرا انسانها هم زود فراموش میکنن وهم زود فراموش میشن؟؟؟؟؟؟
تعجیل درفرج وسلامتی حضرت عشق صلوات
بدرود

مریم یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ق.ظ

:))))) تصورش هم لذت بخشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد