اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

داد و بیداد

باورم نمی شد این من باشم تا به حال صدایی به این بلندی از خودم نشنیده بودم

تا به حال اینجوری عصبانی نشده بودم واقعا این من بودم؟؟؟!!!!

 این من بود یا عقده هایی جا مانده از 14 بهمن 85 ؟؟

 این فریادها ، فریادهای خاموش 7 ساله بود ؟؟

 نمی دونم چی بود ولی هر چه بود لازم بود

 کمی هم احساس پشیمانی نمی کنم 

 حتی فکر می کنم شاید مسیر خوبیه برای پیشرفت !!!!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
مهری ماه یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ب.ظ http://vooorooogak1378

سلام دوست عزیزم وب خیییییلی شیکی داری!!!!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد