اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

تولد تولد تولد

خودم شمع 32 رو هم فوت کردم و وبلاگم شمع 9 سالگی اش 

تولد خودم و وبلاگم مبارک 

نظرات 2 + ارسال نظر
NimA یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ب.ظ http://Darkknight.blogsky.com

archive jalebi dari

:) سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ب.ظ

تفلد تفلد تفلدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
مبارک مبارک تفلدت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی
بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی
لا لا لا لای
لا لا لا لای
لا لا لا
لا لا ................................
مبارک مبارک تولددددددددددددددددددددددددددددددت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک

ممنون مهربونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد