اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

سیب

می‌دانی؟ می‌دانی از وقتی دلبسته‌ات شده‌ام 

همه‌جا بوی سیب و بهشت می‌دهد 

هرچه... می‌کنم چهار خط برای تو بنویسم 

می‌بینم واژه‌ها خاک بر سر شده‌اند 

هرچه می‌کنم چهار قدم بیایم 

تا به دست‌هایت برسم زانوهایم می‌خمد 

نه اینکه فکر کنی خسته‌ام 

نه اینکه تاب راه رفتن نداشته باشم 

نه٬ تا آخرش همین است 

نگاهت به لرزه‌ام می‌اندازد

 

نظرات 2 + ارسال نظر
صفیر شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام :)
روزتون مبارک باشه :)

mbf جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ق.ظ http://love299.blogfa.com

سلام دوست من
این مطلب رو ورداشتم و گذاشتم تو وبلاگم.اگه راضی نیستین بگین که بر دارمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد