اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

موبایل

خدایی اش دلم می خواد خفه اش کنم  

حیف که جرات اش رو ندارم 

می دونید قضیه چی یه؟ 

موبایلم رو دادم به یه بنده خدایی که چند ساعتی که می ره برای کاری توی دسترس باشه 

اون وقت ایشون شب که گوشی رو برد خونه شون هیچ 

فردا صبح اش هم که با بدبختی ازش پس گرفتم هیچ 

این که تمام اس ام اس هام رو چک کرده بود دیگه ... 

باور کنید 

فقط اون شب ۵ تا اس ام اس داشتم که با کمال پررویی چک شده بود 

حداقل پاک شون هم نکرده بود که من نفهمم 

واقعا چی با خودش فکر کرده؟

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ق.ظ http://soushiant@pershianblog.ir

سلام .خیلی وب خوبی دارید.خیلی از مطالبتو خوشم اومد گذاشتم وبلاگم البته با اجازت.در ضمن من فناوری میخونم
کاردانی تموم کردم میخام کارشناسی بخونم البته علمی وکاربردی.اگر میشه یه کم در مورد این رشته با هم به گفتگو بشینیم.خوشحال میشم برام پیام بزارید
شما بنظر ادم موفقی هستید. با تشکر محمد
وبلاگمو هم که دارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد