اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

اشک دل

مرا می شناسی تو ای عشق؟ من از آشنایان احساس آبم و همسایه ام مهربانی است ...

الهی نامه

الهی آنکه را عشق نیست ارزش چیست؟

الهی وای بر من اگر دلی از من برنجد

الهی چون در تو نگرم از آنچه کرده ام شرم دارم

الهی عاقبت چه خواهد شد و تا ابد چه باید کرد؟

الهی چون تو حاضری چه جویم وچون تو ناظری چه گویم؟

الهی راز نهفتن دشوار است وگفتنش دشوارتر؟

الهی هر چه بیشتر دانستم نادانتر شدم ... مرا از آنچه باید بدانم آگاه ساز

الهی از شیاطین بریدن دشوار نیست با شیاطین انس چه باید کرد؟

الهی شکرت که این تهی دست، پا بست تو شد

الهی خوشا آنان که در جوانی شکسته شدند که پیری خود شکستنی است

الهی شکرت که پیر ناشده استغفار کردم که استغفار پیر به چه کار آید؟

الهی کامم به کلامت شیرین و نگاهم را به اعجازت نورانی کن

الهی از خواندن نماز شرم دارم و از نخواندن آن شرم بیشتر که اینچنین رو سیاهم

و می دانم که تنها با تو زندگی زیباست، زندگی آتشگهی دیرنده پا برجاست

گر بیفروزیش رقص شعله‌اش از هر کران پیداست، ورنه خاموش است خاموشی گناه ماست

الهی باز آمدیم با دودست تهی که هرچه ما را دهی تا روح و جانمان بس است

آمین

نظرات 2 + ارسال نظر
آپلودفا دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ق.ظ http://uploadfa.net

آپلود فارسی
آپلود نا محدود فایل
آپلود فایل،عکس،فایل زیپ،آهنگ،فایل پی دی اف و......
آپلود همزمان 15 فایل
آپلود با لینک مستقیم
آپلود همزمان 30گیگا بایت
...
مکانی مناسب برای به اشترک گذاری فایل های شما
به ما سر بزنید
www.uploadfa.net

مریم دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ب.ظ

الهی هر که پیش قضاوت کرد سوسکش کن D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد